Glömde frun på macken!

Klicka här för att läsa hela reportaget från aftonbladet.

Kommentar mailat till aftonbladet av Mr.O

Hej Hans!

Jag har ett problem. Samma som han i din artikel som glömde sin fru på macken. Jag är medmänskligheten personifierad men nu på senare tid har jag utvecklat en stark motvilja till min fru.

Som i början av alla förhållande förblindades jag av mitt starka begär för sexuellt umgänge. Hon var då en snygg figur och var väldigt tillmötesgående mot mig. Nu på senare dagar har hennes yttre bytts ut mot en liknelse som enklast skulle kunna beskrivas med hjälp av en drake. Hennes roll har också bytts ut i från att vara en lydig och hjärtlig fru till att ha omvandlat sig till en bitter, negativ och dystert bekymmer i mitt liv.

Jag har flera gånger snällt uppmanat henne att sminka sig och sätta på sig det glada ansiktet. Detta har inte hjälpt. Istället har jag blivit bombad med spydigheter och skällsord. Men nu har jag fått nog.

Mina försök till skilsmässa har varit till förgäves då hon har hotat med att ta livet av sig. Jag är som jag beskrev mig en vänlig själ och har inte mage att ta livet av min fru eller låta henne ta sitt egna liv. Jag har däremot flera gångar drogat henne för att få henne att virra bort sig själv och glömma av mig, men lik förbannat har hon lyckats hitta hem igen. Det har till och med gått så långt att jag har "glömt" av min adress och sovit över hos grannkäringen.

Jag vill i alla fall tacka för att du på aftonbladet har gett mig mer bränsle i kampen till att bli av med min fru. Tack för den viktiga nyheten!



RSS 2.0