Big Brother Jessica gifter sig

Reportage

Kommentar mailat till Aftonbladet av Mr. A

Hej Johan!

Satt och surfade runt på aftonbladets hemsida när jag helt plötsligt springer på detta fantastiska scoop.

Jag läser igenom Din artikel och fascineras av de djuptgående rörande raderna.

Ett underbart reportage om kanske världens största kändisbröllop sen Jennifer Aniston och Brad Pitt gifte sig.

Måste medge att en liten tår letade sig fram i mitt öga när jag läst färdigt.

Men som om det inte var nog, när jag läser sista raden tappar jag hakan!

Jag citerar " Klick! var som enda tidning i världen med vid ceremonin."

Nu undrar jag bara hur i hela fridens namn ni fick ensamrätt på kanske världens största snackis?

Stora tidningar runt om i hela världen och så lyckas !Klick med att få ensamrätt.

Jag kan inte med ord beskriva hur stort det här är.

Varje bevis på att även den lilla mannen i världen kan vara stor gör mig så lycklig.

Tack Johan du har gjort min dag!

MVH A





Svar från Aftonbladet:


A,

vad härligt att du känner precis som jag!

Vänlig hälsning // Johan

Johan Forsberg
reporter Klick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0