Brudklänningen började brinna

Reportage


Kommentar mailat till Aftonbladet av Mr. O

Bästa Annsofie Andersson,

Jag har precis läst färdigt din artikel om brudklänningen som började brinna. Tur att inte hela bröllopet gick upp i rök. Det värmde när jag till slut läste att festen fortlöpte i vanlig ordning.

Anledningen att jag skriver till dig är att jag och min eldsjäl ska gifta oss snart. Vi hade planerat att hålla festen på natten och att göra entré genom en fackelgång samtidigt som vi kommer ha fyverkerier och mänskliga eldkastare i ett harmoniskt samspel.

Jag och min heta kärlek undrar nu om detta är någon ljus idé efter att ha läst din artikel. Det vore synd om olyckan var framme och scenen ändrade sig till ett napalmliknande inferno. Jag skulle abslout inte vilja besvära er med ett scoop till som paret Ivarsson lyckats tillhandage er.

Jag och min flamma får nu återigen tänka till om bröllopsfesten. Man kanske helt enkelt skall bjuda in lokala brandförsvaret eller ändra klädseln i inbjudningskortet till festligt och flammsäkert.


Tack återigen för artikeln!

Med vänliga hälsningar: O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0