"Har aldrig sett något så grymt"

Klicka här för att läsa hela reportaget i aftonbladet


Kommentar mailat till Aftonbladet av Mr. A

 

Hej Cathrine.

 

Nu får det väl ändå vara nog!
Med denna galning på fri fot kommer dessa stackars försvarslösa djur fortsätta att få stenar i huvudet.


Vad jag menar är att jag refererar till stollen som mördade en älg med en sten, källa: http://www.aftonbladet.se/stockholm/article563933.ab

 

Han verkar nu röra sig uppåt i landet för att hitta nya färska offer att stena ihjäl.
Förvånar mig inte om det är något ultrareligiöst psykfall som är ute med sina stenar och vandrar bland oss hederliga människor för att sedan krossa vårt vackra fria naturlivs skallar.


Sanna mina ord, den här typen av ondska kommer inte att sluta av sig självt.
Det krävs att vi gör något!

Sätt polisen på spaning vid berg eller liknande platser där man kan tänka att den misstänkte får tag i sina mordvapen och gå in med full styrka och visa att det här är fel.
Jag tycker också att du Cathrine ska sammanstråla med din kollega Annika Henning som skrev artikeln om den brutalt slaktade älgen för att få fram så mycket bevismaterial som möjligt.

 

Jag vågar inte ens tänka på vad nästa offer kan bli.

 

Med Vänliga men upprörda hälsningar.
/A - En sann naturvän



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0