Inlandsisen har fått diarré

Klicka här för att läsa hela reportaget i aftonbladet

Kommentar mailat till Aftonbladet av Mr. A


Hej Peter.

 

Läste din artikel om att inlandsisen har fått diarré.

Jag vill bara berätta att det är inte bara inlandsisen som har fördömts med denna fruktansvärda sjukdom.

 

Även jag har råkat ut för diarré, inte en liten heller.

Har nu haft kronisk diarré i 3 år och kan säga att det inte är någon lek.

Även de minsta vardagliga bestyren kan bli till en kladdig plåga.

 

Väl ute på en promenad kan jag drabbas av ett akut behov och har då endast träd och buskar till min hjälp, och min avföring ser ibland ut som gigantiska flytande maränger i vattnet.

 

När jag läser din artikel om all torsk som fångas så funderar jag på om de kan bero på att jag äter mycket torsk, men jag äter inte så jättemycket torsk utan min kost består mer utav fiskpinnar, kål och katrinplommon är även det en favorit.

 

Jag anser att detta är ett problem som jag delar med andra inte bara med mig själv och min välbekanta men ändå främmande mage.

 

Därför tänkte jag komma in till dig på fredag runt 10-tiden för en intervju så du kan följa upp din artikelserie om diarré-besvär.

Tror många i landet hade uppskattat om någon vågade gå ut med sitt sanitära problem då många där ute har en uppfattning av personer med diarré som ohälsosamma och oärliga.

 

Om du skulle få förhinder meddela snarast så får vi hitta en mer passande tid för vår intervju.

 

Må väl!

 

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0