"Min tokiga karl"

Klicka här för att läsa hela reprotaget i aftonbladet



Kommentar mailat till Aftonbladet av Mr. O


Kära Annsofie.

 

Jag har just läst färdigt din artikel gällande "Min tokiga karl" inskickat till family.se av Mirjam.

 

Jag citerar ur artikeln:

" Puss/Lilla Gumman, skrev Mirjam Källström till sin älskade make på familjesaten family.se. Aftonbladet.se ringde upp "lilla gumman" för att få svar på frågan som alla undrar över: Vad är ett dasstroll?? (notera felstavningen familjesaten)

 

Min oro ligger just nu i att jag själv ska skicka in en egen annons till family.se som jag kommer kalla "Min porriga fru". För att få en full granskning i nyhetsvärdet vill jag att du läser min annons innan jag skickar in den till family.se.

 


Tack! För att du är så porrig som bara du kan vara! Springer runt naken i regnet, extraknäcker som..... Och en massa andra porr. Du är så skön! Puss/Lilla Gubben.


 

Tyvärr har jag ganska dålig fantasi och som du kanske märker så har jag kopierat av den riktiga annonsen "Min tokiga gubbe" och ändrat på alla tokigheter till porrigheter.

 

Med tanke på likheterna i annonsen är detta en av anledningarna för min oro att jag eventuellt kan hamna på aftonbladet.se.

 

Mvh: O




Kommentarer
Postat av: Lasse

Läste artikeln från Aftonbladet. Underbart vackert ha ha! En sådan bild de bifogar, priceless :-)

2007-08-24 @ 11:07:48
Postat av: Andreas Källberg

Det är jag på bilden. Roligt med denna artikel faktiskt... Lite tur att man inte syns så bra bakom masken. ;-)
Kanske ska börja extraknäcka på riktigt som dasstroll?!

2007-08-29 @ 05:44:58
URL: http://www.ultimair.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0