Polisen tog fyraårings cykel

Reportage


Kommentar mailat till Aftonbladet av Mr. A

 

Bästa Frida Sjödin.


Efter att ha läst din artikel så blev jag så upprörd så jag vet inte vad!

Det är med stor ilska jag skriver det här brevet och jag vill tacka dig som går emot rättsystemet och skriver denna artikel.


Vart är samhället på väg när 4-årige Isak inte ens ska kunna få ha sin blåa tvåhjuling ifrån sportex med svarta 4-tums däck och kromade ekrar i fred!

Till råga på allt så är det polisen som har tagit Isaks fina blåa tvåhjuling ifrån sportex.


Här har Isaks mormor och morfar dragit in på tygnäsdukar, hundmat och finska pinnar till förmån för att gå till sportex och köpa denna underbart fina blåa tvåhjuling till sitt barnbarn, för att sedan få reda på att ingen tjuv har stulit Isaks blåa tvåhjuling ifrån sportex utan att polisen har tagit den!


Jag hoppas att farbror blå skäms när dem står där med sin blåa tvåhjuling ifrån sportex och att Marita Johanssons fruktansvärda vrede går ut över dem för sånt här får bara inte ske.


Ja jag är så upprörd nu att jag har lust att ringa polisen å säga till på skarpen att ge Isak sin blåa tvåhjuling ifrån sportex tillbaka, för guds skull Isak vill ju bara ha sin cykel tillbaka!


Jag hoppas att du Frida gör en uppföljning på det här ärendet så man vet hur det går, ifall Isak får tillbaka sin blåa tvåhjuling ifrån sportex, då skulle iaf jag kunna sova lite bättre om nätterna.



Nej nu är det dags för mig att sätta på mig mina vita vans-skor som ja köpte på respect och gå ut till min metallicblåa bil och åka till mitt jobb som ligger i ett vitt hus med röda knutar.


Ha en trevlig dag!


/A



Kommentarer
Postat av: A. Calzone

Tycker detta är fruktansvärda nyheter, minns själv när polisen tog min nya cykel (dock ej med kromade ekrar, bara vanliga kapslar) från team sportia. Detta tilltag har satt djupa ärr i en annars fin barndom, minns även att farbror blå tog in min fader till förhör ang. cykelstöld men att de konfiskerade min bike var ändå det värsta! Keep up the good work så vi vanliga svenssons verkligen får veta vad som sker i vårt avlånga land!

2007-08-15 @ 14:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0