Pudding täckt med mögel.

Reportage

Kommentar mailat till Aftonbladet av Mr. A

Hej Mikael!

Vill bara tacka dig för detta fantastiska reportage.
Verkligen på tiden att någon uppmärksammar dem stora problemen här i livet och vågar gå mot strömmen av all alldaglig journalistik om svält och fattigdom och kriminalitet.

När jag läste denna dramatiska artikel kunde ja riktigt känna stanken i näsan och kväljningarna som uppstår vid en sådan ofattbart horribel syn som när ens favoritdessert är täckt med mögel.
Kan bara be till Gud att denna familj kan få någon som helst upprättelse, även om det aldrig kommer att gå att ersätta Nicos 19-årsdag.

Så än en gång vill jag hylla dig Mikael som den skjutjärnsjournalist du är och enligt mig och säkert många andra där ute så tror jag att Stora Journalistpriset ligger när till hands.

Med vänlig hälsning
A



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vilken jävla sopa till mamma. Hon får ju för fan skitmånga nya puddingar, vad gnäller hon över då? Jag tror Niko måste vara lite efterbliven.

2007-08-13 @ 11:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0