Silikon ? nej tack!

Reportage


Kommentar mailat till Aftonbladet av Mr. O

Hej Ylva Nicklasson!


Jag som aggressiv feminist skulle vilja tacka er för att ni tar upp kampen för plattbrösten. Vi lever i 2000 talet och nu får det vara nog med att behaga mannen.

 

Helst skulle jag vilja se att man obligatoriskt opererade bort brösten på samtliga kvinnor här i Sverige och framgå som ett gott föredöme internationellt för kampen mot den skeva mansvärlden som vi idag lever i.

 

Jag e glad att ni aftonbladet har tillägnat en hel sektion åt kvinnan, vilket bevisar att ni är framåtsträvare. Något som ytterligare skulle göra er mer moderna är om ni slopade sportbladet som vi vet endast gynnar mannen och deras sätt att ta mer utrymme i eran viktiga hemsida.

 

Jag ser gärna att ni tar upp kampen om onaturlig hårväxt i underarmen i framtiden på startsidan. Ni har ju tidigare visat upp viktiga nyheter där vilket jag tycker att detta också kan klassas som.

 

Ett annat sätt att upplysa om kvinnans rätt skulle vara om ni ändrade färgerna på aftonbladets hemsida till nyanser av rosa.

 

Mvh: O



Kommentarer
Postat av: Yammo

Snälla Fröken "O", Vänta lite...
Operera bort brösten?
Varför inte sy ihop vaginan o skär av snopparna på
männen. Och varför inte lite el-chocker till alla
som inte följer socialnämndens utlåtande om hur man
skall tänka?
Är du stöpt i en helt galen tunna?
Somliga gillar stort, somliga gillar smalt...
En del föredrar det yttre, andra det inre...
Det är olikheterna som gör oss starka!
Att tvinga alla att bli androgyna liktänkande
robotar är _INTE_ Feminism.
PS: Usch vad arg och less jag blir när jag hör
sådan hämndlysten trångsynt sk. "feminism".

2007-08-17 @ 02:23:33
Postat av: Mr. A

Ordet ironi är inget du är bekant med Yammo?

2007-08-17 @ 08:17:40
Postat av: Yammo

lol... såklart :)
Du tar upp ett viktigt ämne. Lika väl som jag såg
ironin, så finns det "feminister" som verkligen
uttrycker sig enligt ovan, (om än få).
Ironi är ett viktigt vapen för att få människor
att tänka själva och börja diskutera... Men om ingen
svarar... så rinner allt ut i sanden, utan någon som
helst diskussion. :)

2007-08-17 @ 10:42:38
Postat av: anders

haha, herregud vilken blogg!
får din adress cirkulera till mina kollegor?

2007-09-18 @ 14:27:27
Postat av: Mr O

Hehe.. Jag hoppas att du gillar den. Det är jag Mr O och min vapendragare Mr A som driver denna bloggen. Du får gärna sprida den till dina kollegor. Väl mött / Mr O

2007-09-18 @ 14:38:59
URL: http://scoop.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0