Spegel spegel på väggen där..

Klicka här för att läsa reprotaget i aftonbladet


Kommentar mailat till Aftonbladet av Mr. O


Kära Susanne Nylén,

 

Din artikel om att man kan se sig själv i spegeln och se dolda sjukdomar har verkligen fångat mitt intresse.

 

Jag har efter gårdagen drabbats av nåt som för mig är helt okänt. När jag ställer mig framför spegeln får jag syn på mig själv med rödsprängda ögon, stripigt fett hår, gasfylld mage, darriga ben och en ångestfylld känsla som jag aldrig känt förut.

 

Jag är nu väldigt orolig vad som kan ha drabbat mig. Med minnesluckor och ett tömt bankkonto från gårdagen är mitt tillständ än värre obehagligt.

 

Mitt vanliga hälsotillstånd är annars väldigt normalt med an vardag fylld av motionering och hälsosam kost.

 

Utan pengar och med en ångest som gör att jag varken kan och skäms för att besöka läkaren vädjar jag om din hjälp.

 

Mvh : O


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0