Ebba von Sydow i krogbråk

Klicka här för att läsa hela reportaget från aftonbladet.

Kommentar mailat till aftonbladet av Ms.M


Hej Jesper.


Jag läste din artikel om Ebba som blivit portad från ett antal Stureplanskrogar. Omedelbart fick jag en stor klump i min mage. Du förstår som en arbetslös 25 årig överviktig tjej är det inte så lätt att få vänner, ännu svårare att komma in på ställen som Sturecompagniet. Men som tur var har jag tills nu haft en lösning på detta.


Mina måndagsmornar har jag ägnat åt att gå ner på stan och köpa alla skvallertidningar jag kan hitta för att se vilka kändisar som varit på vilka krogar. Då Ebba von Sydow länge varit som en förebild för mig är det henne jag fokuserat på när jag bildat min vardag. Det är utifrån henne och hennes vänner jag beskrivit min vardag för mina vänner jag äntligen skaffat. Varje måndag eftermiddag träffas jag och mina tjejkompisar i aftonbladets chattrum för att gå igenom helgens bravader. Jag har då berättat min helg utifrån Ebbas krogbesök när jag istället legat hemma på soffan med en 300 grams chipspåse och tittat på hela första säsongen av Sopranos.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. Först tänkte jag byta till Natacha Peyre och fokusera på hennes liv. Men då jag misstänker att några av mina kompisar verkligen befinner sig på Stureplan på helgerna verkar detta lite riskabelt. Tror du att du kan ringa till Vimal Kovac och försöka be om ursäkt på Ebbas vägnar eller har du något bättre förslag? Jag vill verkligen inte förlora mina enda vänner och jag kan inte säga sanningen. Snälla hjälp mig!

Med Vänliga hälsningar Ms. M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0