"Jag kräks hela tiden"

Klicka här för att läsa hela reportaget från Expressen.

Kommentar mailat till expressen av Mr.O


Daniel Kristoffersson,

Jag har läst din artikel om TV4-stjärnan och sportkommentatorn Suzanne Sjögren som kräks hela tiden på grund av sin "graviditet".

Min flickvän lider av samma problem fat hon inte är gravid. Jag tror hon har en fobi mot bollsporter som jag också tror att Suzanne Sjögren har drabbats av på senare tider. Kvinnor alltså......

Min flickväns personlighet förändras för ett par månader sen, ibland är hon nästan omöjlig att ha att göra med. Det är som värst när hon inte fått äta. Köper jag inte rätt godissort till henne så får jag sova på soffan. Så illa är det.

I och med allt ätande har hon ökat i vikt. Jag har försökt att få med henne till mina korpenträningar så att hon kan gå ner i vikt. Så fort hon har närmat sig fotbollsplanen efter en kvart joggande så spyr hon. När jag passar, när hon står i mål, när jag tacklar så spyr hon. Jag har även tagit med henne till bandyträningar som mitt företag generöst erbjuder. Men kvinnan kan inte hålla sig från att spy. Samma sak händer när vi har testat tennis och handboll. Dessutom så fortsätter hon att gå upp i vikt.

Snart är måttet rågat och jag börjar få nog. Bollsporter är det roligaste som finns och hon tål det inte. Innan så jag träffade min flickvän så var Suzanne Sjögren en av mina favoritpinglor, men nu när hon också har drabbats av denna allergi så vet jag inte längre vart världen är på väg. Fan ta jämlikheten. Det hade väl räckt med att kvinnfolket hade stannat hemma och kollat på superettan där det inte bollas så fort.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0