Jobbintervju på Idol-vis

Klicka här för att läsa hela reportaget från Expressen.

Kommentar mailat till Expressen av Mr.O


Hej Åsa!

Vad kul att du skriver om anställningsintervjun på Clarion Hotel Sigh som ska hållas på Idol-vis. Jag ska själv dit nämligen och glänsa nästa vecka. Min högsta dröm här i livet är att alltid jobba som servitör.

Sedan barnsben har jag blivit tvingad att servera mina åtta bröder alltifrån mat till sprit. Jag har alltid plockat upp efter dem när de har stökat ner, städat deras rum, tvättat deras kläder, klätt de när de inte kunnat. Jag är så glad och dedikerad till mitt städande att jag har tatuerat in Ajaxloggan på ena överarmen och stålullen Svinto på den andra. Min kärlek till städning har inga gränser.

Intervjun skall bli jättekul och jag ska ta de med storm. Mina planer är att ställa till en våt dröm av senap, lingonsylt och rödvin mitt på scenen. Sen ska jag ta fram min trollerilåda och trolla bort den vansinniga oreda jag har ställt till med tidigare. Självklart ska jag klä av mig toppless och flasha mina tatueringar samtidigt som jag berättar om min kärlek för städning för jurymedlemmarna under de två minuterna som jag noggrant har planerat.

Väljer de inte mig så ska jag enligt vanlig Idol-anda gnälla, gråta och sen skylla på min protes som jag har från högerknä och neråt som jag fick efter ha att blivit tvungen att amputera benet själv med hjälp av en hammare när jag hade fastnat i en brinnande snickarbod. Detta är inte helt sant men det behöver ju inte de veta.

Eftersom ni har publicerat denna viktiga nyheten på eran hemsida så kanske ni vill göra en uppföljning med min anställningsintervju. Jag skulle kunna ge er massa smaskiga detaljer i efterhand så att ni skulle kunna få förstahandsrättigheten.

Med vänliga hälsningar: O





Svar från Expressen:

Ha ha. Något får mig att tro att du inte är fullt allvarlig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0