Stureplan är inte Elins melodi

Klicka här för att läsa hela reportaget från aftonbladet.

Kommentar mailat till aftonbladet av Mr.O


Herr Shulman,

Jag har läst din artikel om sångerskan Elin som är tillsammans med Mr Stureplan fastän de inte har något gemensamt.

Du verkar ställa dig frågande till deras förhållande vilket jag inte förstår riktigt.

Jag träffade för ett tag sen min egna stureplanspingla när jag var på väg ner till ett LRF-Möte utanför Stockholm. Det sa klick med en gång när jag fick syn på henne i hennes glansiga klänning, blonda uppsatta hår och champagnefuktade putläppar. I början var hon ganska näsvis och arrogant mot mig men efter att ha köpt henne tre flaskor bubbel så förstod hon att jag var intresserad.

Idag är vi, som min älskade Mimmi säger, oskiljbara turturduvor. Vi har som Elin och Mr Stureplan haft våra meningsskiljaktigheter. Min Mimmi är inte alls förtjust i min grisfarm och mina odlingar men är samtidigt överlycklig att jag är framgångsrik och tjänar mycket pengar.

Våran senaste semester bar det av till St Tropez som du nämnde i artikeln. Hon var överlycklig på stranden och i alla affärerna där. Fastän jag fick lära mig att handla Dior, Chanel och Gucci så kändes inte detta som ett roligt semesteralternativ för mig. Jag trivs bäst hemma och när vi hälsar på mina föräldrar. Min mamma tycker att Mimmi är alldeles för lättklädd och "lössläppt" medans min pappa är jätteglad i henne.

Min senaste present till Mimmi var ett par silikonbröst som hon har önskat sig länge. Hon säger att hon vill vara fin för mig. Det som smärtar mig är att vi träffas alldeles för sällan. Hon är ofta upptagen med sitt jobb som festkonsult och mycket utav hennes pengar går till festerna där hon försöker ragga nya kunder. Jag har till och med köpt en BMW till henne så att hon ska kunna hälsa på oftare men tiden räcker visst inte till. Annars är vi jätteglada.

Nu kanske du Alex Shulman kan förstå att man kan vara kära i varandra fastän man inte har något gemensamt.

Med vänlig hälsning: Kenny




Svar från Aftonbladet:

Nej, jag förstår vad du menar.
Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0