Gabriel, 3, rymde till leksaksaffären

Klicka här för att läsa hela reportaget i aftonbladet

Kommentar mailat till Aftonbladet av Mr. O


Mattias Carlsson,

Jag skriver till dig med anledning om 3 åriga Gabriel som rymde till leksaksaffären. Efter att ha följt bildserierna till artikeln blev jag bestört. Hur arbetar ni på Aftonbladet egentligen?

Är situationen i nyhetsvärlden så pass uttorkad att ni måste lura ut en yngling ut i skogen för att kunna fylla ut eran internetsida. Jag ser nog allt att eran fotograf Peter Kjellerås lockar lilla Gabriel till att rymma med hjälp av en gul leksaktraktor på första bilden för att senare i andra bilden locka honom längre ut i skogen. På tredje bilden kan man ju se att Gabriel är utmattad och uppgiven om löftet av den utopiska leksakaffären som eran fotograf tydligen måste ha lockat dagisbarnet med. Väl framme vid leksaksaffären på fjärde bilden så bussar han butiksbiträdet på den nu lyckliga pojken. Skäms på er Mattias Carlsson och Peter Kjellerås.

Jag skulle gärna vilja se eran agenda inför nästa nyhet. Vart bär det av då? En pensionär ner i graven? En äventyrare nerför stupet? Eller kanske lura ut ett fyllo ner på fotbollsplanen igen. Du vet nog allt vad jag syftar på.

Jag hoppas att jag inte satt några griller i era huvuden nu och att ni lägger av med såna här typer av manipulerade nyhetsinlägg.

/ En bekymrad själ.



Bilderna är tagna ur artikeln

Bild 1                   Bild 2                     Bild 3                     Bild 4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0