Jönköpingslaget visade mjukporr på hemsidan: "Åh fy fan, är det sant?"

Klicka här för att läsa hela reportaget i aftonbladet

Kommentar mailat till Aftonbladet av Mr. O

Hej Pelle,

Det är med kaffet i vrångstrupen jag skriver detta mejlet till dig. Jag kan se dig framför mig ivrigt väntades på resultatet på eftersändningen med supporterhalsduken vilandes lätt kring nacken. PANG så kommer porren upp i tv-rutan. Att du klara dig utan att strypa dig med Hv71:s stickade blå/gula färger är ett mysterium.

Jag citerar din artikel :
"...det visades ingen hockey. Istället: schweizisk mjukporr, ackompanjerad av ostig synth-musik."

Nu e det så att jag är som grabbarna på ledningen för Hv71 och tycker att porr är jätteäckligt, förkastligt, omoraliskt och syndigt. Jag har dock lite frågor kring synth-musiken. Min nyfikenhet väcktes med din beskrivning av musiken. Jag är nämligen väldigt förtjust i att dansa till synth-musik men har väldigt svårt att hitta sådan ostig musik.

Så min fråga till dig är om du såg på hela filmen och lyssnat på alla låtar eller om du möjligtvis har titeln på filmen så att jag skulle kunna hyra den för att lyssna på den.

Mvh: O




Svar från Aftonbladet:

Hej O,

Heeheehee... Jag har fått många mail angående den där artikeln, men inget har varit bättre än detta.

Eftersom jag, precis som du, inte är någon konnässör när det kommer till porrens vidriga värld måste jag gå till mina källor. De hävdar att så kallad ostig synthmusik oftast brukar ackompanjera porrfilmer.

Jag rekommenderar alltså att du i all hast går ner till din lokala videohandlare och införskaffar ett par kassetter, eller dvd-skivor, med porr. Då kommer du att få ett brett utbud av den ostiga synthmusiken att dansa till redan under helgen.

MVH Pelle Johansson
Sportbladet

Kommentarer
Postat av: jennie

Trevligt att jag får vara med på bild i ett porrinlägg alltså... :-)

2007-09-14 @ 08:57:47
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Mr.A

Haha är det du på riktigt?

2007-09-14 @ 09:15:17
Postat av: jennie

Jajamensan, den där bilden har jag på min blogg! :-) Hur hittade du den?

2007-09-14 @ 09:42:54
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0