Sökes: "Insmörjare" av kroppsbyggare

Klicka här för att läsa hela reportaget i aftonbladet

Kommentar mailat till Aftonbladet av Mr. O


Hej Mia-Li,

Vad kul att du upplyste denna nyheten på eran nyhetsportal. Jag hoppas bara att inte fler svarar på annonsen på grund av din artikel. För jag svarade också på den är jobbannonsen "insmörjare av kroppsbyggare" men jag tyckte inte alls att min var oseriös.

Efter att ha sett annonsen och blivit inspirerad så måste jag säga att jag e jätteduktig på att smörja in olika saker.
Jag tror jag har hittat mitt kall. Det har däremot gått så långt att jag har glaserat min katt.

Mitt CV:


Bästa Luke Ray,

Jag såg eran annons och blev jätteglad! Jag är en medelålders man med Sveriges om inte Nordens snabbaste händer! Den talangen fick jag av min fleråriga hårda karateträning. Olyckligtvis blev jag svartlistad från att träna från de flesta kampsportarenorna på grund av min skelögdhet och de olyckor det drog med sig under träningarna. Jag hoppas ni inte ser detta som ett problem då jag kan knappt kan se det själv.

Jag har dessutom en god vän som använder sig av väldigt mycket vaselin, där han nu på grund av sin storkonsumering anses vara en stamkund och har fått rabatterat pris. Jag är säker på att han skulle sälja ett par liter som jag sen skulle kunna ta med mig till insmörjningen. Vad tror du om detta?

Med vänliga hälsningar: Karate Kenny


Jag har fortfarande inte fått svar ännu. Lönen på 500 kr om dagen skulle verkligen komma väl till pass då jag har köpt på mig 3 liter för 428 kr.

Vad tror du som journalist? Tror du jag kommer få jobbet nu när du har pratat med Luke Ray?

Med vänliga hälsningar: Kenny




Svar från Aftonbladet:

Haha, du är rolig du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0