Hellre stor än styv för Kd:isarna

Klicka här för att läsa hela reportaget från aftonbladet.

Kommentar mailat till aftonbladet av Mr.O



Hej Olle.

Nu e det så att ja är en väldigt öm man med en mindre manlighet mellan benen. Min tro för gud är däremot väldigt stor och intensiv. Den kristna tron har betytt väldigt mycket för mig i mitt liv, inte bara för mitt välbefinnande utan även för mitt självförtroende, om du förstår vad jag menar.

Den här artikeln skrämmer mig. Hur ska jag tyda den? Är detta en trend som kommer at hålla i sig till nästa mandatperiod eller har kristdemokraterna börjat sina på kvinnliga 40-talister med sin konservativa manssyn som möjligjör det för mig att leva fullt ut?

Jag hoppas i alla fall inte att detta innebär att jag måste sadla om och ta mig an miljöpartisterna som bryr sig minst om storleken som är bevisat i Er artikel. Det vore verkligen att synda.

Skulle du Olle Castelius vilja räta ut dessa frågetecken för mig och bespara mig all denna oro som jag går och bär på.

Mvh: O




                     image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0